Saturday, January 08, 2022

Da Future

 InsyaAllah, da future.



Thursday, January 06, 2022

Work With What Kau Ada

 Bila nak bermula, mcm2 nak ... tapi, pikir2, apa yang ada, gunakan dahulu ... lepas itu, jalan terus! .. yg penting adalah action/motion ...

yezza


Wednesday, January 05, 2022

Friends 2

 Kawan gelak memang ramai ... yang masa susah? hmm ....

pix masa orientasi BTN July 1993 


Tuesday, January 04, 2022

Change 2

 Change is hard but a must for me. Still getting used to it :P

final INTI schedule (August 21)


Monday, January 03, 2022

Small Beginnings

 It is a small beginning ... so far so good .... to my new path ...



2 pose lepas Ghostbusters Afterlife at TGV D'Pulze 2/1/21


Sunday, January 02, 2022

Demi Masa

 Tup2 ... hari ke dua 2022 dah nak abis ... masa terbang sangat cepat ye ... jadi, manfaatkanlah nya 

tonton Ghostbusters Afterlife dengan my 2 girls ... definitely must watch the first one to get the story ;)


hadiah wedding semalam


Saturday, January 01, 2022

BMW 325i ride

 First post of 2022

Hari ini memang byk flashback masa lepas ... pergi ke majlis kahwin anak buah Amie ... mcm2 cerita n catchup di situ.

Moving on is a major thing, but today, it was proven possible.

gambar malam tadi, selepas firework


Friday, December 31, 2021

Rumusan 2021

 Wow, diam2 2021 menjadi tahun paling konsisten saya berblogging, iaitu 214 + 1 = 215. Saya mula post secara konsisten satu post sehari pada pertengahan June 2021.

Macam2 saya pelajari tahun ni ... life, work, family ...

tema utama - fokus - untuk kejayaan 2022 InsyaAllah

Apa2 pun, saya berterima kasih kepada the lessons of 2022. Kita perlu ada jatuh dan bangun untuk berjaya dan bergerak ke hadapan.

Life - u control what you can control

Family - blood is thicker than water

Self - take care of self .. you are your temple

Work - do the best you do with heart ... when  it is empty, nothing else matters ... 

Especially for work, next adventure awaits ...

view dari balkoni tgkt 6 Anggun malam akhir 2021



Back 2 Life - Lambat 6

by just a few minutes lambat ....

loads of getting back to life ...

major CH receipts


Wednesday, December 29, 2021

Tuesday, December 28, 2021

Monday, December 27, 2021

Destino in CH aka Lambat 4

Am now in CH. Tu yg lambat post. When it happens, it happens la... Learnt that last 🌃.

Sunday, December 26, 2021

So Many Life Lessons

 

kad ini mengajar den tentang insanity ... learnt 1 lesson

bawak the kids jalan2 ... my angels :) ... I must do my best

my lunch ... dah lama ngidam ... nikmat bila bersabar ... life lesson 

alignment and balancing the car ... once in a while, must do rebalancing and realignment ... life lesson 


Saturday, December 25, 2021

Lambat 3

 Ha, lambat lagi :P

Semalam tgk No Way Home with the girls. Bagi saya, the most mature SpiderMan movie in the MCU, with great power, comes great responsibility... yep, relevant sgt2.





Friday, December 24, 2021

Xmas Eve

the future is here? Bring it on InsyaAllah.

Thursday, December 23, 2021

Plan B

 For a plan A, have at least a plan B. All in on plan A, but sometimes stuff happens, and you need a Plan B. Still want to sampai where you want to go kan??

ambik the H from taska


Wednesday, December 22, 2021

What 2 Do ...

 In the end , gerak terus ... we cannot change the past, ada present and future ... so work it :D

one of my fav songs ever :)


Tuesday, December 21, 2021

Different Day

 Hari yang berbeza .. sebab aku buat yang aku nak buat? ;) ... hahaha ... I like my present and future, InsyaAllah ;)

see ya next week :D


Monday, December 20, 2021

Just Work It

 I need to just work it :)

one of my favorite quotes from the Matrix Trilogy


Sunday, December 19, 2021

Banjir Lembah Kelang 18 December 2021

 Macam2  tengah berlaku sejak siang tadi ... hujan lebat mengarah ke situasi banjir ... mcm2 cerita dan senario yang keluar sejak siang tadi ... mcm2 kisah ... people helping people etc ... masa ni la u know who u are .... #kitajagkita

kayangan: Lazy Weather -- marhaen: s**t

yep

we reap what we sow ... bila alam melawan balik, terkedu ye ...