Saturday, April 25, 2009

FOM Society Prom Night

My observations of the MMU FOM Society Night

1. First time jadi VVIP event, cool ;-) dilayan dengan baik2 sekali .... seronok dan aku nak merasai keseronokan tersebut lagi.

2. Makanannya sedap :-) Hidangan Chinese 8 course dinner yg sedikit yet begitu mengenyangkan ;-) .. there is an eating lesson here ...

3. Duduk di meja VVIP depan ... memang best utk view ... tapi sakit telinga terutama masa persembahan musik .... bingit telinga. Have to bring earplugs next time :D

4. The ambience was great. Sesuai dengan tema dan pesertanya. Tema 'A Walk To Remember' dan pesertanya students MMU ... jiwa - jiwa muda dengan konsep Prom Nite.

5. Konsep Prom Nite .. hmm.... darah - darah muda melaram abis2an terutamanya kaum puteri ... amboi .. ada sampai yg gue tidak kenal ;-) ... kepada yg minta gue bergambar dengan mereka .. terima kasih kerana merakamkan kenangan bersama kalian :-)

6. Band2 yang bermain .... kalian ada bakat dan heart ... cuma sound system yg out mengecewakan ... but it was entertaining .... ;-)

7. Yuna is awesome in live. Beliau perform at the afterparty dance. Beliau perform 4 lagunya .. semuanya best ;-) ....dan suaranya ikhlas.

8. I remember this prom nite better than my last college dinner. The only things I remembered about my college dinner are ... bergambar dengan Wan dan Alfa, bergambar dengan the boys dengan butang top baju batik dibuka .... tunjuk chest tu ...

9. My dressing malam tu was so lah not on the occasion. Rata2 peserta datang dengan evening dress ( ladies ) dan tuxedo ( gentleman ). Gue datang dengan baju batik kuning dan seluar khaki. Fashion disaster it was not ... but ......

10. The Malaysian Dreamgirls Runaway show proved that young boys will still be boys ....:-) and at times, that aint bad :-)

10a. Aku tgk mereka biasa2 sahaja except for one contestant .. those lips dan that bod was giving me the rrooewwwwrrrrr :-) ... turns that she is the youngest of the group .. alamakkkkk .....

11. Ada negative2nya tapi aku simpan utk diri sendiri .... they were just enjoying themselves ...

12. In summary, great show dan event... dan aku tahu ... saat itu adalah saat mereka ... saat aku sudah berlalu di masa lalu ...

No comments: