Thursday, July 15, 2010

Main2 Gerhana Di Bulan Baru



Bila kita buat perubahan yang baru, kata2 pakar, kita harus melakukannnya untuk sekurang2nya 28 - 30 hari sehingga ia menjadi tabiat ( habit ) kita. Memang mula - mula adalah susah, tetapi bak kata pepatah, alah bisa tegal biasa ...

Kerja

- Syukur midterm break akan tiba. Need to rest and relax for a while and I have a certain high place in mind.
- google work - berkata 500 patah perkataan kepada alat mobil Google Android adalah satu kerja yang meletihkan dan menarik. Letih sebab its continous. Menarik sebab kata2 yang diucapkan rupa-rupanya search terms popular dalam Google Malaysia ... tema : tempat, nama artis2, ahli politik, cari tempat .. dan di penghujung dapat t-shirt Google size L .. kalian rasa saya boleh pakai baju ini ? ;-)



Peribadi

- sudah 4 tahun berkahwin dengan Linda. Kisahnya pelbagai .. pahit, manis, masam ... yang penting, kata2 Papa memang betul ... " Banyak - banyak sabar ! " ..
- untuk berubah adalah idea, melakukan perubahan adalah berani, setia dengan perubahan adalah ujian abadi
- menonton Twilight Eclipse adalah satu kontradiksi ... dialog ala2 Mills & Boon ... aksi yang menarik ... formula kejayaan siri ini ( buku dan wayang ) adalah senang sahaja ... give them what they want and make it interesting .. and merchandising :D .. dan pastikan watak2 lelakinya ada misteri dan body :)

Bisnes

- it has begun.
- mula kecil - kecil, biarkan ia menjadi bukit
- and minda harus ditetapkan bahawa ia adalah perniagaan :)
-

1 comment:

997 said...

"pastikan watak2 lelakinya ada misteri dan body"... i had to laugh at this!! can i also add? "dan jugak muka yang comel lote boleh buat perempuan cair"

:D