Saturday, March 05, 2011

Satu Permulaan Baru

Pagi ini memang satu pagi yang penting. Kerana ia adalah permulaan baru . aku tidak pasti bagaimana fikiran aku dua tiga bulan selepas ini tentang apa yang sudah aku mulakan, tetapi kita lihat bagaimana ya.

Yang pasti, kali ini aku berani. Berani untuk melakukan satu perubahan walaupun tidak ada jaminan yang ianya akan berjaya. Tetapi, it is something that I must do, as I have been thinking and contemplating about it for the past year. Dan bila kontrak dengan MMU hampir tamat, aku membuat keputusan 'All Or Nothing'.. aku akan fokus pada bisnes, dan akan mengajar part time. Mengapa mengajar part time ? Kerana aku masih sayang kerja mengajar .. I love teaching and helping minds grow ...

Anyway, sekarang tiada alasan untuk kurang berblog :P .. kerana aku ada masa , sekarang cara menguruskan masa itu yg penting ... plan and execute !

Semoga berjaya !

No comments: